Najważniejszym celem naszej firmy jest profesjonalna obsługa, bezpieczeństwo i zaufanie naszych klientów oraz wysoka jakość i kompleksowość świadczonych usług.
Nasze biuro świadczy usługi nie tylko z zakresu księgowości ale także ubezpieczeń, dzięki czemu nasi klienci mogą w jednym miejscu rozliczyć i ubezpieczyć siebie i majątek prowadzonej przez siebie firmy.
Biuro rachunkowe FIDES prowadzone jest na podstawie Certyfikatu Księgowego wydanego przez Ministra Finansów nr 60776/2013 i spełnia wymogi kwalifikacyjne określone dla osób prowadzących usługowo księgi rachunkowe na podstawie art. 81 ust. 3 pkt. 4 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. Nr 121, poz. 591).
Ponosimy pełna odpowiedzialność za wykonywane usługi. Biuro posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywania usług księgowych (Rozp. Ministra Finansów z dnia 05.12.2003 w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, Dz.U. Nr 217 poz.2130). Zgodnie z przepisami ponosimy wszelką odpowiedzialność przed Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych za prawidłowość prowadzonych przez nas ksiąg i rozliczeń.
Powierzenie nam obsługi księgowej oraz płacowo-kadrowej przynosi wymierne efekty, gdyż pozwala naszym Klientom znacząco obniżyć koszty i skoncentrować się na podstawowej działalności firmy..
Każdy nowy Klient jest dla nas wyzwaniem, dlatego o ewentualnej współpracy najlepiej porozmawiać indywidualnie. Zadzwoń lub prześlij pytanie o współpracę mailem. Zaproponujemy spotkanie, będące formą bezpłatnych konsultacji.
Zapraszamy do współpracy
Elżbieta Szańca
Adres:
ul. Szpitalna 28A
32-300 Olkusz
Biuro czynne:
Poniedziałek: 800-1600
Wtorek: 800-1600
Środa: 800-1600
Czwartek: 800-1600
Piątek: 800-1600